Montréal, here I come! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marjolein Wal - WaarBenJij.nu Montréal, here I come! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marjolein Wal - WaarBenJij.nu

Montréal, here I come!

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

20 Januari 2014 | Nederland, Groningen

Bijna is het zo ver, maandag over een week zit ik in het vliegtuig. Ik geloof niet dat ik zoveel in het vliegtuig heb gezeten als dit jaar, dus na de zomervakantie maar even afkicken! Ik vlieg eerst naar Londen en daarna door naar Montréal (Trudeau). Ik kom daar rond half 7 s avonds aan waarna ik mooi kan slapen om te wennen aan het tijdverschil. Het is daar 6 uur eerder!
Het inpakken schiet al aardig op, alle papieren zijn geregeld dus de komende week nog veel mensen zien voordat ik die het komende half jaar alleen maar via skype zie verschijnen.
Ik zal daar gaan wonen in een appartement, 2 km van het ziekenhuis waar ik ga werken. Ik woon daar met een meisje en een jongen. Het meisje komt uit Frankrijk dus gelukkig in huis geen raar Quebecois frans!
Verder wordt het voor mij ook een groot avontuur aangezien ik ook niet exact weet wat er van mij verwacht wordt en wat ik daar ga doen. Ik heb er wel heel veel zin in en zou jullie zo nu en dan op de hoogte proberen te houden wat ik daar allemaal doe en of ik de kou daar een beetje overleef.

Marjolein



Adres: 3751 avenue linton appartement 6, Montréal, Canada.

  • 20 Januari 2014 - 18:35

    Annette:

    Lieve Marjolein,
    Fijn dat we je avontuur kunnen volgen. Nog een week en dan is het zover....we zullen je missen, maar ik weet dat er vele deuren voor je open gaan. Succes.....

  • 24 Januari 2014 - 11:11

    Arjen:

    Hele fijne tijd daar!! En heel veel succes!!

  • 29 Januari 2014 - 20:44

    Peter:

    hoi, ben al ff wezen kijken naar vluchten bv 18 t/m 25/26 april. Dan is het hier pasen en kost het mij maar 3 snipperdagen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Marjolein

Actief sinds 19 Jan. 2014
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 8514

Voorgaande reizen:

27 Januari 2014 - 09 Juli 2014

Canada

Landen bezocht: